Bereits im Grusswort sind einige Gedanken zu lesen, die Flurina Cavegn zu dieser neuen Rubrik geschrieben hat.

Mit dem Motto Wir sind Kirche – Nus essan Baselgia möchten wir ersichtlich machen, dass sich viele Menschen engagieren, damit unsere Pfarreien lebendig sind und bleiben.

Den Auftakt machen zwei Kinder, die sich am Dreikönigssingen in Schluein beteiligen. Sie helfen also mit, die Nachricht des neugeborenen Königs in die Gassen und Quartiere zu bringen. Ihnen und allen an diesem Brauch Beteiligten ein herzliches Dankeschön.

L’entschatta fan dus affons che separticipeschan agl usit dils Treis sogns Retgs a Schluein. Ad els ed a tut las autras persunas che s’engaschan per quei manteniment digl usit, in grond Dieus paghi.

Robin Caduff e Bernardo Nogueira Pinto, Schluein

Tgei survetsch fageis vus alla pleiv?
Welchen Dienst erweist ihr der Pfarrei?

Nus mein a ministrar ed a cantar culs Treis sogns Retgs. Quei fagein nus a Schluein.Wir sind Ministranten und machen bei den Sternsingern mit. Das tun wir in Schluein.

Tgei dat a ti la motivaziun da s’ engaschar?
Was ist für euch die Motivation dazu?
Aschia emblidan ins buc dad ir mintgaton a messa e da far in survetsch per la Baselgia. La tscheina ni il viadi alla fin motiveschan era aunc.
So vergessen wir nicht, hin und wieder in die Eucharistiefeier zu gehen und für die Kirche etwas zu tun. Das Nachtessen oder die Reise am Ende motivieren auch noch.

Tgei apprezieschas ti vid la Baselgia?
Was schätzt ihr an der Kirche, Pfarrei?
Sch’ins ha ina ga in grev temps san ins ir cun ils quitaus en baselgia e vegnir anora cun bia pli bia plascher.
Wenn man einmal eine schwere Zeit durchmacht, kann man mit den Sorgen in die Kirche gehen und anschliessend mit viel mehr Freude wieder herauskommen.

Dat ei in liug nua che ti sentas en special la vischinonza da Diu?
Gibt es einen Ort, wo ihr die Nähe Gottes besonders spürt?
Mintgaton en combra, en baselgia e mintgaton sentin nus Diu era semplamein en ina situaziun normala.
Manchmal im Zimmer, in der Kirche oder manchmal spüren wir Gott auch einfach im Alltag.

Tgei oraziun dat forza a ti?
Welches Gebet gibt euch Kraft?
A nus dat il babnos e la sontga crusch forza.
Uns gibt das Gebet des Vaterunsers und das Kreuzzeichen Kraft.