Wir sind Kirche
Nus essan Baselgia

Tgei survetsch fas ti per la pleiv?
Wie engagierst du dich in der Pfarrei?

Jeu s’engaschel dapi gl’atun 2022 per la pleiv da Castrisch/Sevgein/Riein en la funcziun sco president.

Ich bin seit Herbst 2022 Kirchgemeindepräsident der Pfarrei Castrisch/Sevgein/Riein.

Tgei dat a ti la motivaziun da s’engaschar?
Was motiviert dich zu dieser Funktion?

Mia motivaziun ei da saver far enzatgei per nossa cuminonza. Denton fa ei era grond plascher da veser che la lavur prestada vegn appreziada.

Ich möchte etwas für die Gemeinschaft tun. Zudem freut es mich, dass die geleistete Arbeit anerkannt wird.

Tgei apprezieschas ti vid la Baselgia?
Was schätzt du an der Kirche?

Nossa pleiv ei cuminonza. Bia persunas schazegien fetg las sentupadas ed il contact social. Nossa pleiv promova cun lur purschida adina puspei novas caschuns d’entrar en contact cun ils concarstgaus.

Kirche und Pfarrei bedeutet Gemeinschaft. Viele Menschen schätzen die Begegnungen und den sozialen Kontakt. Unsere Pfarrei fördert mit ihren Angeboten immer wieder neue Möglichkeiten der Begegnung mit anderen Menschen.

Dat ei in liug nua che ti sentas en special la vischinonza da Diu?
Gibt es einen Ort, wo du die Nähe Gottes besonders spürst?

Jeu mondel bugen en baselgias ni capluttas. En tals loghens e duront quels muments da silenzi sesentel jeu maneivel a Diu. Denton era el mintgadi dat ei adina puspei situaziuns nua che sentel che Diu accumpogna mei.

Ich bin gerne in Kirchen und Kapellen. An solchen Orten und in diesen Momentender Stille fühle ich mich Gott nahe. Aber auch im Alltag gibt es immer wieder Situationen, in denen ich spüre, dass Gott mich begleitet.

Tgei text biblic schai a cor a ti?
Welcher biblische Text liegt dir am Herzen?

A mi schai il suandont text digl evangelist Mattiu a cor: «Tut quei che vus leis ch’ils auters fetschien a vus, quei fagei era vus ad els.» (Mt 7,12)

Mir liegt folgender Text des Evangelisten Matthäus am Herzen: «Alles, was ihr von anderen erwartet, das tut auch ihnen!» (Mt 7,12)