Tgei survetsch fas ti per la pleiv?
Welchen Dienst erweist du der Pfarrei?

Jeu festiveschel enseman cun Rita Gfeller il Bien di Segner a Sagogn. Nus s’entupein circa 6 gadas ad onn cun affons da 4 entochen 9 onns en sala prevenda catolica. Leu passentein nus in mument da cuminonza cun raquintar historias, zambergiar e cantar.

Zusammen mit Rita Gfeller feiern wir «Bien di Segner» in Sagogn. Wir treffen uns ca. sechsmal im Jahr mit Kindern von 4 bis 9 Jahren in katholischen Pfarreisaal. Dort verbringen wir einen Moment der Gemeinschaft, erzählen Geschichten, basteln und singen.

Tgei dat a ti la motivaziun da s’engaschar?
Was gibt dir die Motivation dazu?

Gia nos affons ein adina i bugen al Bien di Segner. Ei fa adina plascher a mi da seveser cun ils affons e dad accumpignar els in toc sin lur via cristiana. Quellas sentupadas ein cordialas ed a mi eis ei impurtont ch’ ils affons astgan tschintschar aviartamein.

Bereits unsere Kinder gingen immer gern zum «Bien di Segner». Es freut mich immer wieder, die Kinder zu sehen und sie ein Stück weit auf ihrem christlichen Weg zu begleiten. Diese Begegnungen sind herzlich, und es ist mir wichtig, dass die Kinder offen sprechen dürfen.

Dat ei in liug nua che ti sentas en special la vischinonza da Diu?
Gibt es einen Ort, an dem du die Nähe Gottes besonders spürst?

Sin nies santeri han ins ina bellezia survesta sin il Rein. Per mei ei quei in liug da silenzi – in liug nua che sesentel fetg datier da Diu.

Von unserem Friedhof aus hat man eine besonders schöne Aussicht auf den Rhein. Für mich ist das ein Ort der Stille – ein Ort, an dem ich mich Gott besonders nahe fühle.

Tgei oraziun dat forza a ti?
Welches Gebet gibt dir Kraft?

Forza dat a mi l’oraziun digl aunghel pertgirader. L’oraziun dess buca mo esser in’expressiun da mia cardientscha, mobein era la fontauna da forza e rinforzar en grevs temps.

Kraft gibt mir das Schutzengelgebet. Das Gebet soll nicht nur Ausdruck meines Glaubens sein, sondern auch eine Kraftquelle, die mich in schwierigen Zeiten stärkt.

Tgei apprezieschas ti vid la pleiv?
Was schätzt du an der Pfarrei?
er mei duess la pleiv esser in liug nua ch’ins rinforza la cuminonza. In liug solidaric nua che giuven e vegl s’entaupa.

Für mich soll die Pfarrei ein Ort sein, der die Gemeinschaft stärkt. Ein solidarischer Ort, an dem sich Jung und Alt begegnen.