Wir sind Kirche
Nus essan Baselgia

Tgei survetsch fas ti alla pleiv?
Welchen Dienst erweist du der Pfarrei?

Jeu segidel tier la gruppa dalla «Sunntigsfiir » per ils affons da scoletta entochen la 3. classa.

Duront quella devoziun emprendan ils affons plaunsiu d`enconuscher nossa religiun sin moda sempla ed adattada per ils affons.

Ich helfe mit bei der Sunntigsfiir für die Kinder des Kindergartens bis zur 3. Klasse. Während dieser Andacht lernen die Kinder langsam und in einfacher Art und kindgerechter Weise unseren Glauben kennen.

Tgei dat a ti la motivaziun da s’engaschar?
Was ist für dich die Motivation dazu?

Da saver segidar e far enzatgei per la cuminonza e cunzun per ils pigns.

En nossa pleiv a Glion vegnan tuts pri serius, seigi quei grond e pign, sco era dunnas ed umens. Tuts han in plaz ed tuts han ina posiziun impurtonta ella cuminonza.

Quei plai a mi fetg bein e motivescha mei da s’engaschar.

Mich motiviert, dass ich etwas zur Gemeinschaft beitragen kann, insbesondere für die Kleinen. In unserer Pfarrei in Ilanz werden alle ernst genommen, sei das Gross oder Klein sowie auch Frauen und Männer. Alle haben Platz und alle haben eine wichtige Stellung
innerhalb der Gemeinschaft. Das gefällt mir sehr gut.

Dat ei in liug nua che ti sentas en special la vischinonza da Diu ?
Gibt es einen Ort, wo du Gottes Nähe besonders spürst?

Jeu haiel negin liug special. Per mei ei quei plitost muments ni situaziuns el mintgadi, nua che jeu sentel Diu. Sco per exermpel. ella natira ni situaziuns ella cuminonza cun auters concarstgauns.

Ich habe keinen speziellen Ort. Für mich sind das eher Momente oder Situationen im Alltag, in denen ich Gott spüre. Zum Beispiel in der Natur oder in Gemeinschaft mit anderen Menschen.

Co sto la baselgia, tenor tiu manegiar, sesviluppar per ch’ella hagi futur ?
Wie muss sich die Kirche entwickeln, um eine Zukunft zu haben?

La baselgia stuess sesarvar aunc pli fetg ed esser aviarta per tut ils carstgauns. Cun surprender responsabladad per sbagls e star tier quels, sa ella esser in bien muossavia per nus.

Die Kirche muss sich noch mehr öffnen und offener sein für alle Menschen. Sie muss Verantwortung übernehmen für begangene Fehler und zu diesen stehen. Dann kann sie für uns ein gutes Vorbild sein.

Tgei oraziun dat forza a ti?
Welches Gebet gibt dir Kraft?

Per mei ha l’oraziun digl aunghel pertgirader gia da pign ensi ina gronda muntada. Jeu quetel bi da saver setener vid quei patratg, ch’ei dat zatgi che protegia nus en tut las situaziuns dalla veta.

Era ussa cun mia atgna famiglia ha quella oraziun ina gronda muntada.

Für mich hat das Gebet zum Schutzengel seit ich klein war eine grosse Bedeutung. Ich finde es schön, sich am Gedanken festzuhalten, dass es jemanden gibt, der uns in allen Situationen im Leben beschützt. Auch jetzt, mit meiner eigenen Familie, ist dieses Gebet von grosser Bedeutung.